May 3, 2023

2023 E-ticarət trendləri

Günümüzdə mobil cihazlardan və yüksək sürətli internetdən istifadənin artması, demək olar ki,dünyanın hər yerində sosial şəbəkələrdən geniş şəkildə yararlanmağa şərait yaradır. Bu isə öz növbəsində  elektron ticarətin böyüməsinə və inkişafına təkan verir.  Bəs milyardlarla insanın fəal şəkildə istifadə etdiyi sosial mediadan  marketinq ehtiyacları üçün necə istifadə edə bilərik?  Ümumiyyətlə, Sosial Media Marketinqi nədir? Sosial media ilə onlayn satışlarımızı necə artıra bilərik? 

SMM NƏDİR?

SMM (Sosial Media Marketinq) - auditoriya qazanmaq, satışları artırmaq, və biznesi yerli əhalidən kənarda genişləndirmək üçün sosial media platformalarından istifadəni nəzərdə tutan qabaqcıl onlayn marketinq formasıdır. Ümumiyyətlə, internetdə məhsul satan müəssisələr rəqəmsal marketinq fəaliyyətləri üçün müəyyən sosial media platformalarından istifadə edirlər. Dünyanın bir çox yerində trenddə olan “Amazon.com”, “Ebay.com”, “Aliexspress.com” kimi saytlara artıq  ölkəmizdə də kifayət qədər maraq var. Sosial şəbəkələr içərisində isə İnstagram, Youtube, Tiktok, Facebook və Twitter ən çox istifadə edilən sosial media platformaları olaraq bilinir.

Ən uğurlu onlayn satış platforması - TikTok

2023-cü ildə, xüsusilə, iş adamlarının son zamanlar yeni sosial media platformalarından biri olan TikTok-a üstünlük verildiyi görülür. Çünki TikTok  ölkəmizdə və dünyada ən çox istifadə edilən sosial media platformalarından biridir.

Elektron ticarət şirkətləri üçün TikTok-un əhəmiyyəti

TikTok daha çox gənclərin istifadə etdiyi sosial media platforması olduğu üçün, xüsusilə hədəf auditoriyası gənclərdən ibarət olan müəssisələr üçün vacibdir.Bu gün bu platforma həm asudə vaxtlarını keçirmək istəyən insanlar, həm də markalar tərəfindən geniş istifadə olunur. Xüsusilə, e-ticarət şirkətləri Tiktokdan istifadə edərək onun bir çox üstünlüklərindən faydalanırlar:

  • TikTok müəssisələrin hədəf auditoriyasına çata biləcəyi bir sosial media platforması olaraq bilinir
  • TikTok reklamlarının hesabına müəssisələr öz brendlərini  aşağı büdcə ilə daha çox insana çatdıra bilər
  • E-ticarət şirkətlərinin TikTok-dakı daim dəyişən tendensiyalarla əlaqədar gündəmdə qalmaları mümkündür
  • Günümüzdə video məzmuna maraq artdıqca müəssisələr TikTok ilə daha populyar məzmun yarada bilərlər
  • E-ticarət sahəsində fəaliyyət göstərən onlayn satış mağazaları TikTokun faydalarından yararlanmaq istəyirlərsə, bir TikTok hesabı yaratmalı, bu hesabdan düzgün və davamlı paylaşım etməyə diqqət etməlidirlər. Beləliklə, biznesinizi sürətlə inkişaf etdirmək mümkündür

İnfluencer marketinq fəaliyyəti - İnstagram

2023-cü ilin e-ticarət sektorunda daha uğurlu satış platformalarından biri də İnstagramdır. Bu platforma öz brendinizi yaratmaq və onu onlayn auditoriyaya çatdırmaq üçün əlverişli vasitədir. Amma sizin sadəcə auditoriyaya deyil, həm də engagement-ə ehtiyacınız var: rəylər, bəyənmələr, paylaşımlar və digər fəaliyyətlər sizin kontentin insanlarda nə dərəcədə rezonans yaratdığına sübutdur.

İnstagram üzərindən onlayn satış edərkən bu nüanslara mütləq diqqət edin

  • Cəlbedici başlıqlar yazın
  • Kontentinizi maraqlı hala salmaq üçün yarışmalar, anketlər, suallar və testlər edib, hədəf kütlənizi aktiv saxlamağa çalışın
  • Suallara və şərhlərə cavab verin
  • Davamlı və strateji vaxtlarda paylaşım edin
  • Kəşf et-ə düşmək üçün diqqət çəkən şəkillər paylaşın
  • Instagram hekayələrində aktiv olun.
  • Həştəqlərdən yerində və düzgün istifadə edin

Sosial media hesabları könüllü olaraq izlənilən hesablardır. Korporativ hesabların sosial media fenomenləri qədər izləyicisi olmur, lakin  bu hesabların effektivliyi  reklamlar sayəsində artırıla bilər.  E-ticarət platformasında bu və ya digər sosial şəbəkələr üzərindən uğurlu satış etmək üçün sizə SMM xidmətlərimizdən yararlanmağı təklif edirik.

Digər yazılara baxın

FinTech nədir?

FinTech nədir?

Bu gün sevdiyimiz iki sahəni birləşdirən düsturdan danışacağıq: Maliyyə və texnologiya, yəni Fintech! “Fintech nədir?”, “Hansı texnologiyalardan istifadə edir?”, “Onun üstünlükləri nələrdir?” kimi bir neçə sualla mövzunu araşdıraq.

Odero Mərkəzi Bankdan lisenziya alan ilk ödəniş təşkilatı oldu

Odero Mərkəzi Bankdan lisenziya alan ilk ödəniş təşkilatı oldu

“Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələbinə əsasən ödəniş təşkilatı, elektron pul təşkilatı və operator (Mərkəzi Bank istisna olmaqla) ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri sahəsində fəaliyyəti bu Qanuna uyğun olaraq lisenziya aldıqdan sonra həyata keçirə bilərlər.

ChatGPT nədir? E-ticarətdə necə istifadə olunur?

ChatGPT nədir? E-ticarətdə necə istifadə olunur?

Elektron ticarət saytları müştəriləri ilə qarşılıqlı əlaqədə olmaq və onlara daha individual xidmət göstərmək üçün ChatGPT texnologiyasından istifadə edir. Məsələn, istifadəçi məhsul haqqında sual verdikdə, ChatGPT dərhal düzgün cavabı verə bilir. Bu da istifadəçinin məhsulu almaq ehtimalını artırır.

Mini e-ticarət lüğəti: termin və açıqlamalar

Mini e-ticarət lüğəti: termin və açıqlamalar

Bir sahibkar və ya alıcı kimi e-ticarət dünyasında yenisinizsə, bilməli olduğunuz əsas terminləri bir araya gətirdik.

Linklə ödəniş – sosial mediadan satış edənlər üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş qəbulu üsulu

Linklə ödəniş – sosial mediadan satış edənlər üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş qəbulu üsulu

Sosial media üzərindən satış zamanı ən çox verilən sual ödənişin nə şəkildə icra olunacağı haqqındadır. Şübhəsiz ki, sosial şəbəkə üzərindən satış edən sahibkarlar üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş üsulu linklə ödəniş qəbuludur. 

"Abunəlik ödənişlərini dəstəkləyə bilən tək ödəniş sistemi Odero oldu" - Yaşar Əhmədov | Metaflix platformasının CEO-su.

"Abunəlik ödənişlərini dəstəkləyə bilən tək ödəniş sistemi Odero oldu" - Yaşar Əhmədov | Metaflix platformasının CEO-su.

"Qısa zamanda böyük izləyici kütləsinə sahib olmuşuq. Fəaliyyət göstərdiyimiz 1 il müddətində 10 000 abunə cəlb edə bilmişik".