February 15, 2024

Linklə ödəniş – sosial mediadan satış edənlər üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş qəbulu üsulu

COVID-19 dövrü ilə fiziki kart xərclərində 35% azalma müşahidə edildi. Bunun ən böyük səbəbi isə əksər müştərilərin onlayn alış-verişə üstünlük verməsidir. Beləliklə, bir çox sahibkar diqqətini e-ticarətə çevirdi, bunun gəlirli bir bazaryeri olduğunu gördü. 

Sosial mediadan istifadənin artması alış-veriş vərdişlərini də dəyişdirib. Dünya üzrə istifadəçilər sosial mediada gündə orta hesabla 145 dəqiqə (təxminən 2 saat yarım) vaxt keçirirlər. İstifadəçilər bu vaxtı sadəcə əyləncə məqsədli kontentə deyil, həm də məhsul axtarışına da sərf edirlər. Milyardlarla istifadəçisi olan Instagram, Facebook, Tiktok və digər sosial şəbəkələr bütün diqqəti məhsul və ya xidmətinizə çəkə bilir. Sosial mediadan satış həyata keçirən bizneslər, əsasən, story, post və canlı yayım xüsusiyyətlərindən istifadə edərək tanıtım və satışlarını həyata keçirirlər.

Sosial media üzərindən satış zamanı ən çox verilən sual ödənişin nə şəkildə icra olunacağı haqqındadır. Şübhəsiz ki, sosial şəbəkə üzərindən satış edən sahibkarlar üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş üsulu linklə ödəniş qəbuludur. 

Bu ödəniş qəbulu xidmətinin əsas təhlükəsizlik səbəbi insanların ödəniş almaq üçün kart məlumatlarınızı qarşı tərəf ilə paylaşmalı olmamasıdır. Bunun yerinə link yaradaraq və ödəniləcək məbləği qeyd edərək müştəriyə Whatsapp, SMS, e-poçt və ya digər messengerlərdən göndərmək kifayət edir. Müştəri linkə klikyərək ödəniş səhifəsinə keçid edir və kart məlumatlarını daxil edərək ödənişi tamamlayır. Linklə ödəniş qəbulu üsulu həm də geri qaytarma prosedurunu da asanlaşdırır. Belə ki, sahibkarlar geri qaytarmanı yalnız bir kliklə tam və hissəli şəkildə icra edə bilər.

Sosial mediada link ilə ödəniş qəbulu yalnız pərakəndə məhsul (geyim, kosmetika, oyuncaq, handmade və s.) satışında deyil, həm də bir çox xidmət sahəsində də istifadə olunur. Məsələn; onlayn dərslər, viza müraciətləri, influencer marketingi, daşıma, təmizlik və müxtəlif konsultasiya xidmətlərində.

 

Linklə ödəniş xidməti haqqında ətraflı məlumat almaq üçün linkə keçid edə bilərsiniz.

 

 

Digər yazılara baxın

FinTech nədir?

FinTech nədir?

Bu gün sevdiyimiz iki sahəni birləşdirən düsturdan danışacağıq: Maliyyə və texnologiya, yəni Fintech! “Fintech nədir?”, “Hansı texnologiyalardan istifadə edir?”, “Onun üstünlükləri nələrdir?” kimi bir neçə sualla mövzunu araşdıraq.

Odero Mərkəzi Bankdan lisenziya alan ilk ödəniş təşkilatı oldu

Odero Mərkəzi Bankdan lisenziya alan ilk ödəniş təşkilatı oldu

“Ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tələbinə əsasən ödəniş təşkilatı, elektron pul təşkilatı və operator (Mərkəzi Bank istisna olmaqla) ödəniş xidmətləri və ödəniş sistemləri sahəsində fəaliyyəti bu Qanuna uyğun olaraq lisenziya aldıqdan sonra həyata keçirə bilərlər.

ChatGPT nədir? E-ticarətdə necə istifadə olunur?

ChatGPT nədir? E-ticarətdə necə istifadə olunur?

Elektron ticarət saytları müştəriləri ilə qarşılıqlı əlaqədə olmaq və onlara daha individual xidmət göstərmək üçün ChatGPT texnologiyasından istifadə edir. Məsələn, istifadəçi məhsul haqqında sual verdikdə, ChatGPT dərhal düzgün cavabı verə bilir. Bu da istifadəçinin məhsulu almaq ehtimalını artırır.

Mini e-ticarət lüğəti: termin və açıqlamalar

Mini e-ticarət lüğəti: termin və açıqlamalar

Bir sahibkar və ya alıcı kimi e-ticarət dünyasında yenisinizsə, bilməli olduğunuz əsas terminləri bir araya gətirdik.

"Abunəlik ödənişlərini dəstəkləyə bilən tək ödəniş sistemi Odero oldu" - Yaşar Əhmədov | Metaflix platformasının CEO-su.

"Abunəlik ödənişlərini dəstəkləyə bilən tək ödəniş sistemi Odero oldu" - Yaşar Əhmədov | Metaflix platformasının CEO-su.

"Qısa zamanda böyük izləyici kütləsinə sahib olmuşuq. Fəaliyyət göstərdiyimiz 1 il müddətində 10 000 abunə cəlb edə bilmişik".

Sahibkarlar niyə onlayn mağaza açmalıdır?

Sahibkarlar niyə onlayn mağaza açmalıdır?

E-ticarət 1990-cı illərin əvvəllərindən Amazonun sadəcə kitab satmağı ilə başlayan, lakin bu gün, əsasən də pandemiya zamanı daha da böyüyən çox milyard dollarlıq bir sənayedir. Dünyada öz yerini tutmaq, satışlarını artırmaq, brendlərini geniş auditoriyaya elan etmək istəyən sahibkarların demək olar ki, hamısı məhsul və xidmətlərini onlayn satmağa başlayıb.