Haqqımızda
Bloq

Abunəlik (Subscription) ödənişləri və ya Netflix, Spotify və Storytel ödənişləri necə alır?
"Abunəlik ödənişləri" bir xidmət və ya məhsulu müntəzəm olaraq əldə etmək üçün edilən dövri ödənişlərdir. Bu cür ödənişlər ən çox onlayn xidmətlər və rəqəmsal məzmunlar təqdim edən platforma və proqram təminatlarında istifadə olunur. Netflix, Spotify və Storytel kimi qlobal platformalar öz istifadəçilərinə aylıq və illik abunə paketləri təklif edir.

Apple Pay vs. Google Pay
Müasir dünyada Apple Pay və Google Pay sürətli və təhlükəsiz ödənişlər üçün əvəzolunmaz alətlərə çevrilib. Onlar sadəcə mobil texnologiyanın bir hissəsi olmaqla qalmayıb, həm də insanların nağdsız və rəqəmsal ödəniş vərdişlərini formalaşdırır. Texnologiyanın sürətli inkişafı ilə bu sistemlər gələcəkdə daha geniş şəkildə istifadə ediləcək və daha çox xidmətə inteqrasiya olunacaq.

FinTech nədir?
Bu gün sevdiyimiz iki sahəni birləşdirən düsturdan danışacağıq: Maliyyə və texnologiya, yəni Fintech! “Fintech nədir?”, “Hansı texnologiyalardan istifadə edir?”, “Onun üstünlükləri nələrdir?” kimi bir neçə sualla mövzunu araşdıraq.

ChatGPT nədir? E-ticarətdə necə istifadə olunur?
Elektron ticarət saytları müştəriləri ilə qarşılıqlı əlaqədə olmaq və onlara daha individual xidmət göstərmək üçün ChatGPT texnologiyasından istifadə edir. Məsələn, istifadəçi məhsul haqqında sual verdikdə, ChatGPT dərhal düzgün cavabı verə bilir. Bu da istifadəçinin məhsulu almaq ehtimalını artırır.

Mini e-ticarət lüğəti: termin və açıqlamalar
Bir sahibkar və ya alıcı kimi e-ticarət dünyasında yenisinizsə, bilməli olduğunuz əsas terminləri bir araya gətirdik.

Linklə ödəniş – sosial mediadan satış edənlər üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş qəbulu üsulu
Sosial media üzərindən satış zamanı ən çox verilən sual ödənişin nə şəkildə icra olunacağı haqqındadır. Şübhəsiz ki, sosial şəbəkə üzərindən satış edən sahibkarlar üçün ən rahat və təhlükəsiz ödəniş üsulu linklə ödəniş qəbuludur.

Sahibkarlar niyə onlayn mağaza açmalıdır?
E-ticarət 1990-cı illərin əvvəllərindən Amazonun sadəcə kitab satmağı ilə başlayan, lakin bu gün, əsasən də pandemiya zamanı daha da böyüyən çox milyard dollarlıq bir sənayedir. Dünyada öz yerini tutmaq, satışlarını artırmaq, brendlərini geniş auditoriyaya elan etmək istəyən sahibkarların demək olar ki, hamısı məhsul və xidmətlərini onlayn satmağa başlayıb.

Virtual POS nədir? Necə əldə etmək olar?
Alış-veriş zamanı istifadəçilərin əksəriyyəti debet və ya kredit kartları ilə ödəniş etməyi tərcih edirlər. Virtual POS-un məğzi kartınızı cihaza yaxınlaşdırarkən mağazada ödəniş edildiyi kimi alıcının bank və kredit təşkilatındakı hesabından alınan məhsul və xidmətin pulunun satıcının bank hesabına köçürülməsinə əsaslanır. Belə ki, E-Ticarət saytınız varsa və onlayn alış-veriş təklif edirsinizsə, virtual mağazalarınızda daha çox satış edə bilmək üçün saytınızda virtual POS sisteminin olması zəruridir.

E-ticarətdə sosial medianın önəmi
Elektron ticarət sektoru günü-gündən daha çox insanın diqqətini cəlb edir. Hər nə qədər rəqəmsal sistemlər müştərilərə əlçatanlığı asanlaşdırsa da, bu gün bir çox e-ticarət saytları mövcuddur. Onlayn satışda uğurlu satıcı olmaq istəyirsizsə, sosial medianın e-ticarətdəki önəmini unutmamalısız. Bu yol hədəf auditoriyanıza daha effektiv şəkildə çatmağınıza kömək edəcək. Xüsusilə də e-ticarət saytınızı yeni qurduğunuz zaman, markanızın yaradılması, özünüzü hədəf auditoriyanıza tanıtmaq və onlarla əlaqə yaratmaq kimi məsələlərdə köməyinizə çatacaq. Sosial medianın vacibliyi bununla bitmir, o sizə həm də rəqiblərinizi təhlil etmə imkanı da yaradır.

Azərbaycanda e-ticarətin inkişafı
Son 30 il ərzində informasiya texnologiyalarının inkişafı ilə bütün dünyada olduğu kimi Azərbaycanda da elektron ticarətə maraq artmaqdadır. İnsanlar e-ticarət platformaları sayəsində istədikləri vaxt və istədikləri yerdən alış-veriş edə bilirlər. Ölkəmizdə onlayn satış həm websaytlar vasitəsi ilə, həm də sosial media üzərindən aparılır. Tik Tok, İnstagram kimi platformalar ölkəmizdə ən çox satış edilən proqramlardır.

E-ticarət: nə sata bilərəm?
Bir çox dünya ölkələrində olduğu kimi Azərbaycanda da e-ticarət sektoru günü gündən inkişaf edir. Texnologiyanın inkişafı və istənilən vaxt şəbəkəyə daxil olmaq imkanı onlayn biznes layihələrini cəlbedici, sadə və kifayət qədər gəlirli edir. Ancaq bu sadəliyin də müəyyən qədər aldadıcı hissələri var. Buna görə də onlayn satışda uğurlu nəticə əldə etmək üçün bəzi nüanslara xüsusi diqqət göstərmək lazımdır. Xüsusi ilə də, elektron ticarətdə ən yaxşı satıla biləcək məhsullar tapmaq lazımdır. Bu məqalədə sizlərə onlayn mağazada hansı növ məhsulların daha sürətli satıldığını araşdırmışıq.

E-ticarətdə ödəniş metodları
Elektron ödənişlər internet kommersiyanın və internet bankçılığının inkişafı ilə geniş vüsət almağa başlayıb. Günümüzdə elektron kommersiyada əsas ödəniş vasitələri artıq plastik kartlar vasitəsi ilə həyata keçirilir. Onlayn ödənişlərin təmassız olması və səmərəliliyi artıq nağd ödənişdən istifadə metodunu kifayət qədər azaldıb. Son dövrlərdə tətbiq olunan ödəniş vasitələri, həm müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması kömək edir, həm də internet dələduzları tərəfindən edilə biləcək mümkün müdaxilələrin qarşısını alır.